Az elmúlt két hétben feltűnően sokan látogatták Áprilisi bemutatók című posztunkat, legalábbis a többihez képest. Korábban a moziba járók bemutatók iránti általános kíváncsiságának gondoltam, de ma a statisztikák alapján kiderült, hogy a Google képkereső szolgáltatásának találatai vezetnek ide. Így felkerekedtem és ellenőriztem, hogy a sikertelen Dragonball Evolution vagy az új Hannah Montana filmhez kapcsolódó kép-e ennyire vonzó. Rögtön Hannah-val kezdtem, megérzés. Mindjárt az első oldal alján (jelenleg legalábbis) szerepel az ominózus kép az Áprilisi bemutatókból. Igazán azonban a kép alatti magyarázó szövegen akadt meg a szemem és rögtön megértettem a rejtélyes vonzerőt. Amint a mellékelt képen is látszik pont Turisas elmésen vicces jelzőjét, a "Disney-mutáns Hannah Montana"-t sikerül a rendszernek odabiggyesztenie. Így nem csoda, hogy az olyan képaláírások mellett, mint a "fan site" és "sikeres film", fennakad a rajongó vagy éppen Hannah-hater szeme.
A Disney-mutáns vonzereje
2009.04.19. 21:03 |Címkék: újdonság
A bejegyzés trackback címe:
https://alfaomega.blog.hu/api/trackback/id/tr411074928
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.