Box Office Hírek Előzetesek Kritikák Filmzene Főoldal

A 32 éves ausztrál színész, aki csak most fog berobbanni a köztudatba, a Terminator Salvation egy sajtó rendezvényén válaszolt a jövőbeli filmjeivel kapcsolatos kérdésekre is. Beszélt az Avatarról és a jövő év elején mozikba kerülő Clash of The Titans-ról is és felfedi, hogy milyen meglepő módon csöppent a színészet világába.

 

"Kőműves voltam, téglákat raktam. Házakat építettem és sosem terveztem, hogy színészkednék. 19 éves koromban megismertem egy fiatal lányt, aki egy színiiskolába felvételizett. Én is elmentem vele a meghallgatásra, hogy támogassam, bátorítsam. Engem felvettek, de őt nem, szakított is velem egy héttel később. Addig azt hittem Csehov az Enterprise csillaghajó fedélzetén szolgált a Star Trekben. Nem tudtam, hogy színdarabokat írt. Így szivacsként szívtam magamba mindent, minden újdonság volt. Aztán vezekelsz emiatt három évig, majd mehetsz dolgozni, és megtanulsz igazán játszani. Még mindig kezdőnek érzem magam, de ennek már tíz éve. Mindig is úgy gondoltam, hogy előbb érd el, amit csak tudsz a saját hazádban, hogy aztán egy szobában ülhess Jim Cameronnal vagy McG-vel." A kérdésre, hogy jelenleg Los Angelesben él-e, szintén nem mindennapi választ adott, "Két táskám van. Az egyik a könyveknek, a másik a ruháknak. Mindent eladtam mielőtt elmentem megcsinálni az Avatart, és az elmúlt négy évben folyamatosan volt munkám. Így jelenleg egy közeli hotelben lakom a haverokkal."

Annak kapcsán, hogy az Avatar forgatásának nagy részében zöld háttér előtt és mozgásrögzítő stúdióban dolgozott, arról kérdezték, hogy mennyire jelentett nehézséget az interakció hiánya a valódi környezettel:

"Jim nagyon okosan arra törekszik, hogy minden a lehető legrealisztikusabb legyen. Tehát mégha csak egy nagy szürke színteremben vagy is, ami tulajdonképpen üres, megpróbálja a helyszínt, a környezetet a lehető legvalóságosabban visszaadni. Így vannak növények, amik között elsétálsz; ha egy robbanás történik, akkor rád dobálnak mindenfélét. Ilyen dolgok. Mert a színészet igazából reakció. A semmire nem tudsz reagálni. Ez túl nehéz feladat bármelyik színész számára is. Mindig kell valami, ami megfogható, megérinthető."

A James Cameron munkamódszereire vonatkozó kérdésekre, és arra, hogy Cameron a szóbeszéd szerint szigorúan bánik a színészeivel, a következőket mondta:

"Jimnél sosem a technológia diktál. Jim biztos kézzel irányítja a színészeit. Mindenki azt hiszi, hogy őt csak a technológia érdekli — de ő a legjobb színrendező, akivel valaha is együtt dolgoztam. Olyan nüánszokat és részleteket szúr ki, amiket el sem hinnél. Ő arra fogadott fel engem, hogy elvégezzem a feladatomat. Aztán jön a technológia, és együtt dolgozunk. Ez amolyan adok-kapok folyamat. Jim nem egy diktátor. Azt akarja, hogy magason szárnyaljon a film, de én is. Nem azért vagyok ott, hogy ide-oda tologassanak, azért vagyok ott, hogy együtt dolgozzunk. Ezért is kaptam meg ezt a szerepet — mivel engem nem lehet irányítani. Nézd, tíz évig Ausztráliában színészkedtem. Nem a semmiért csináltam. Tehát együtt dolgozunk. Megtisztelő olyan rendezőkkel dolgozni, akik szeretik kitolni a határokat, szeretnek kockáztatni."

Kiderült, hogy már látta az Avatar egy jelenlegi változatát, így a riporterek arról érdeklődtek, hogy szerinte felér-e majd a film a hatalmas várakozásokhoz:

"A film elképesztő! Jim azt mondta, hogy "A hype fogja megölni a filmet." De Jim nem ideges. Sosem lesz ideges. Ez a film nem a világmindenség, vagy Az utolsó film. Remélhetőleg, amit elér az az, hogy feltárul a mozgásrögzítés által adott lehetőségek egész világa, és az, amit a 3-D technológia elérni képes. Remélhetőleg elindít egy ilyen jellegű forradalmat, és szerintem el is fog." Magát a hype-ot és a felfokozott várakozásokat egyik filmnél sem érzi még veszélyesnek, szerinte "Ez a móka része, nem igaz? A barátaim már nem bírják a fejem látványát. Ha ez 22 éves koromban történik, az kicsit letaglózó lenne, de 32 vagyok. Tudom ki vagyok, úgyhogy csak élvezem a kalandot. Amíg ez nem zavarja a munkámat, és az alakításom minősége egy olyan szint felett marad, ami a pályán tart, addig nem zavar. Amint elér egy olyan szinte, hogy már hatással van arra amit színészileg el tudok érni, vagy úgy érzem, hogy már semmi újat nem nyújthatok, visszamegyek téglát rakni."

Arról is beszélt, hogy hogyan kapta meg Perszeusz szerepét az 1981-es film remake-jében, a Clash of The Titans-ban:

"Ki ne szeretné egy jelmezben futkározva megölni a Krakent. Ez vonzott. Elolvastam a forgatókönyvet és az ágy körül ugráltam egy vonalzóval hadonászva. A barátnőm úgy nézett rám, mintha bolond lennék. De volt egy ötletem a karakterre, amit megmutattam Louis Leterrier rendezőnek és a stúdiónak, és elég őrültek voltak ahhoz, hogy szabad utat adjanak, és kiderüljön működik-e."

Arról, hogy mennyiben lesz más ez a film és a főszereplő személyisége, mint az eredeti, így nyilatkozott:

"Két hete forgatunk és már több zúzódásom és sérülésem van, mint a Terminátornál volt. Legyűrtük Medúzát, legyűrtük a boszorkányokat, és ezután lényegében megölünk minden mást. Egy kissé brutálisabb. Nincsenek tógák, vagy legalábbis eléggé kevés tóga van. Én kijelentettem, hogy "én nem hordok tógát, felejted el". Sajnálom, de szerintem a tóga nem férfias viselet, nem tudtam rávenni magam. Louis viszont egy nagyon jó akció rendező, úgyhogy izgalmas lesz és nagy, az én feladatom pedig az, hogy megtöltsem szívvel."
 

Címkék: interjú avatar terminator titánok harca

A bejegyzés trackback címe:

https://alfaomega.blog.hu/api/trackback/id/tr181111509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdős Júlia - Masszázs 2009.07.06. 19:44:09

Ez az ember magasan kiemelkedett a többi szereplő közül... egyszerüen azt láttam, hogy akarja a sikert! És képes volt érte dolgozni! Nagyon szinpatikus hozzá állás
süti beállítások módosítása