Box Office Hírek Előzetesek Kritikák Filmzene Főoldal

13 éve már, hogy Bill Pullmann a filmes történelem egyik legjobb szónoklatával megindította a háborút az idegenek elle. Úgy tűnik, a harc folytatódhat. Az MTV filmes blogjának adott nyilatkozatában a rendező, Roland pusztító Emmerich elfecsegte, hogy kétrészes Függetlenség napja folytatásban gondolkodik. A rendező kifejtette, hogy azért van szükség két részre, mert ezúttal nagyobb ívet akarnak adni a történetnek is. Ugyan a forgatókönyv még nincsen kész, de nagyságrendileg egy évtizeddel később folytatódna a történet azután, hogy Will Smith és Bill Pullman leszámolt a betolakodó és civilizációnkat romba dönteni akaró idegenekkel...

Emmerich a folytatást is lényegében Will Smith-szel képzelné el, de a film egyelőre még csak nagyon az ötlet státuszban mozog. Újjászülető civilizációnkat mindenesetre a hős Rolandból kiindulva ismét rommá zúzzák, pedig a Fehér Ház is biztosan újraépült a pusztulása óta. Íme a legendás jelenet:


A direktor úrnak a címre is van ám ötlete, konkrétan bucira kéne verni a fejét, ha valóban így kerülne a mozikba. ("Ne adja az ég!") ID4-ever part I és II...
 

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://alfaomega.blog.hu/api/trackback/id/tr881521758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TetraB 2009.11.13. 10:17:50

A maga idejében nem volt rossz film, az azóta kiadott hosszabb DVD változat némileg igyekezett a bosszantó lyukakat is betömni (hogy is csinálják meg azt a vírusprogramot). Engem érdekelne a folytatás..

krferi 2009.11.13. 10:23:54

Borzasztó rossz volt, az egyetlen film, amin nagyon kevésen múlt, hogy nem hagyom ott a mozit. Ha viccenk szánták, oké (ld. Starship Troopers), de ez a halálkomolyra vett, szuperklisés (igen, már akkos is bőven az volt), hihetetlenül egyszerű és buta történet és karakterek teleljességg el komolyanvehetetlenek. 15 éves korig szórakoztató.

hyydra 2009.11.13. 10:52:38

atomot nekik! atomot a folytatásnak! :D

Editor Bob 2009.11.13. 10:54:05

Szvsz a paródiája, a Támad a Mars ezerszer élvezhetőbb film.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2009.11.14. 09:51:02

Én nem tom. Mivel a Függetlenség Napjától mindössze látványos tömegpusztítást vártam, ammeg vót benne, nekem semmi bajom nem volt vele. Jó, a végén a vírusos dolgot hanyagolni kellett volna, sztem bőven elég lett volna annyival megmagyarázni a dolgot, hogy miszlikbe robbantották a nagy űrhajót, de ettől függetlenül, én azt kaptam, amit vártam. Végül is egy Roland Emmerich filmre ültem be, és nem Woody Allen valamelyik alkotására.
Lasszónak is egy a vége: én várom a folytatásokat.
süti beállítások módosítása