Box Office Hírek Előzetesek Kritikák Filmzene Főoldal

Comic-Conon Scott Huver a Collider blogtól néhány másik riporterrel együtt, egy kerekasztal beszélgetés keretében meginterjúvolta a Twilight Saga filmjeinek két főszereplőjét. A Bellát alakító Kristen Stewartot és a farkas képében is megjelenő Jacobot, azaz Taylor Lautnert. Leginkább a novemberben mozikba érkező New Moonról fagatták őket, és arról is, hogy mit szólnak a rajongókhoz és a Twilight jelenséghez.

Hogyan érzitek magatokat a Comic-Conon?

Taylor L.: Nagyon hasonló az előző évihez. Nagyjából az, amire idén számítottunk. Tavaly még nem tudtuk mi vár ránk. Ezúttal hoztunk füldugókat is.

Milyen érzés egy ilyen népszerű film folytatásán dolgozni, aminek ekkora rajongótábora van?

Kristen S.: Jó érzés. Nincs árnyoldala. Mindenki azt hiszi, hogy feszültek vagyunk a nyomás miatt és amiatt, hogy megfeleljünk a rajongóknak, de ez a művészeti ág amúgy is annyira szubjektív.. mondhatjuk, hogy "Szeretem ezt a könyvet. Megszállotja vagyok." És ezután azt a választ kapjuk, hogy "Igen, én is." Minden egy kicsit jobbnak tűnik, ha közös nevezőn vagyok valakikkel. Olyan ez, mint a tűz. Semmi sem jobb annál, mint megosztani ezt a szeretetet valami iránt. De erre még csak nem is gondolunk, amikor a filmeket forgatjuk. Furcsa volt ilyen közel lenni a rajongókhoz, de ahogy Chris Weitz (az új film rendezője) is megfogalmazta: a forgatás olyan mintha színházban játszanánk és minden felvétel után felállnának és megtapsolnának a nézők, akik egyébként csendben, rendezett sorokban ülnek és próbálnak nem útban lenni, mialatt a szerepeinket kell átélnünk. Egy kicsit több nyomás nehezedik ránk, de egyúttal ez motivál is.

Taylor L.: Bátorító volt.

Kristen S.: Igen, nagyon bátorító.

Taylor L.: Tulajdonképpen király, hogy ez a rajongótábor mögöttünk áll.

Milyen volt az olaszországi forgatás?

Kristen S.: Korábban sosem jártam ott pár napnál hosszabb időre, például amikor elmentünk Rómába az első Twilight körúton. Nagyon rövidke volt. Szinte csak két másodpercre voltam ott. Most annyira lenyűgöző volt az olasz vidékeken ücsörögni és nézelődni órákig. Olyan nagyon, nagyon... ez egy más világ. Teljesen más világ. Szeretnék majd még több időt eltölteni ott. Egy kis faluban is forgattunk, ami káprázatos volt.

Szerettek más filmeken is dolgozni?

Kristen S.: Persze, igen, ha mindig csak Twilight lenne és közben nem csinálnék mást, akkor azt hiszem kicsit becsavarodnék. Az én esetemben mindenképpen enyhíti egy kicsit a nyomást.

Hogy halad a másik filmed, a The Runaways?

Kristen S.: Nagyon jól. De most még nehéz beszélni róla, még hátravan négy napnyi forgatás. Úgy gondolom, amit most csinálunk az nagyon fontos. Úgy érzem, hogy amit a The Runaways együttes csinált az nagyon fontos volt, szóval ha ezt át tudjuk emelni filmbe, az remek. Finoman szólva is ijesztő kihívás.

Mire gondoltok, mi az amire a New Moon rajongók nem is számítanak?

Taylor L.: Hatalmas, szőrös vérfarkasokra.

Kristen S.: Szerintem azokra számítanak.

Taylor L.: Amikor elolvastam a New Moont nagyon sajnáltam Jacob karakterét és Belláét, mert Bella nem lehet Jacobé, de ő szeretné megkapni, és minden ami történik és Bella ketfelé szakad és összezavarodik. Szóval nagyon rosszul értintett, de igazából, amikor én magam is átéltem ezt Kristennel a forgatáson, akkor még rosszabb érzés volt, nem is tudom elképzelni, hogy mit fognak gondolni a rajongók, amikor majd ezt nézik.

Kristen S.: Sajnálja saját magát.

Taylor L.: Nem sajnálom magamat. Jacobot és téged sajnállak.

Szerintetek a rajongók mit fognak a leginkább élvezni a New Moonnal kapcsolatban?

Taylor L.: Olyasvalaki, mint én az akciójeleneteket fogja élvezni, mert én szeretem az akciófilmeket és a New Moon teljesen más szinte viszi, mint ami a Twilightban volt. Ezt és ezúttal a történet is jóval összetettebb. Fogja azt ami Bella és Edward között alakul ki az első részben és már az elején teljesen összetöri azt, és egyre csak bonyolódik a helyzet, egészen a film végéig.

Kristen S.: Igen. Ez nem egy könnyed történet. Úgy értem, nem mintha a Twilight az lett volna, de az első rész két emberről szólt, akik már amúgy is tépelődtek magukban, majd egyszer csak egymásra találtak. De ezúttal sokkal többet kellett arra gondolnunk, hogy mit is csinálunk, mert már kevésbé ösztönös, vagy szerelmem első látásra. Olyan mintha minden szintet lépett volna az előző filmünkhöz képest. Ha szomorú leszel, akkor nem csak szomorú leszel, hanem olyan mintha már inkább a halálodat kívánnád. Azt hiszem az emberek a való életben is átélnek hasonlót, de a mi filmünkben ez több ennél. Szóval egyszerűen nehezebb volt ez egész.

Egy ilyensmi egyúttal téged is kihívás elé állít, hogy a színészeted egy új szintre emeld?

Kristen S.: Igen, elég nehéz, mert nincs mihez hasonlítani. Nem tudom milyen ha összetör valaki, aki pszichológiailag a részeddé vált és, hogy ez milyen érzés lehet, ha ettől meg kell válnod. Nem tudom, mivel számomta nem létezik. Tehát igen, nehéz.

Mikor volt az a pillanat, amikor rádöbbentetek, hogy a Twilight már egy jelenséggé vált?

Kristen S.: Szerintem a tavalyi Comic-Con alkalmával.

Taylor L.: Igen mindenképpen. Amikor az első részt forgattuk, azt még nem követette olyan nagy figyelem, mint a mostanit. Az első nagy esemény, amin résztvettünk a Comic-Con volt, amikor kivonultunk a színpadra és meghalltottuk a hatezer sikoltozó rajongót. Nagyon szokatlan volt és azt hiszem egyikünk sem számított rá igazán. Szóval ez volt az eslő esemény ami, mondhatjuk felnyitotta a szemünket erre.

Amikor majd egyszer a Twilight Saga a végéhez ér, hogyan fogtok visszatérni a megszokott életetekhez?

Taylor L.: Én a magam részéről nagyon hálás vagyok, hogy a része lehetek ennek és nagyon élvezem csinálni. Rengeteg nagyszerű barátságot kötöttem mindenkivel akivel eddig együtt dolgoztam, és azért még nincs olyan közel a vége. Még nem nagyon gondoltam rá, mivel most ezekre a filmekre koncentrálok leginkább.

Kristen S.: Igen az szerintem is jó. Én alig várom, hogy befejezzem, mert amikor elkezdnk egy filmet, akkor alig várom, hogy megcsinálhassam. Lényegében folyamatosan erre gondolok és szeretnék részese lenni az élménynek. Meg akarom csinálni a jeleneteket és biztos akarok benne lenni, hogy a legjobban. De a Twilight esetében, még annyira sok vár ránk, hogy... Átalában hat hétig tart egy-egy film, és addig élvezem, majd a végén van egy kész alkotásunk. De ebben az esteben szó szerint évekig kell várnom. Szóval várom, hogy egyszer majd befejeződjön. Várom, hogy befejezhessem.
 

Címkék: interjú twilight

A bejegyzés trackback címe:

https://alfaomega.blog.hu/api/trackback/id/tr521268835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása