Christopher Nolan új filmje, az Eredet (Inception) az előző hétvégén debütált az Egyesül Államokban, azonban a nemzetközi terepen csak most indul útjára. TV-reklámok, a jelentősebb külföldi piacot jelentő országok pedig mind saját szempontjaik szerint. A francia reklám érezhetően a francia születésű, Oscar-díjas Marion Cotillardra koncentrál, ami azért is feltűnő, mivel az általa játszott szereplő, Mal az amerikai promócióban szándékosan misztikus figuraként tűnik fel, akinek kiléte csak a film folyamán bonatkozik ki. A japánok egy valamivel általánosabb előzetest kreáltak, de ők is érezhetően, legalábbis az amerikai előzeteseknél jobban előtérbe helyezik a japán nemzetiségű, korábban Oscar-díjra jelölt főszereplőt, Ken Watanabe-t, és még a záróképként is az ő jeleneteiből szemezgetnek. Végül pedig harmadikként látható a dél-koreaiak kissé furcsának ható TV-reklámja, amelyben a narrátor szinte vezényszavaknak tűnő hangsúlyozással próbálja nyomatékosítani, hogy ezt a filmet a moziban kell megnézni.
Francia
Japán
Dél-koreai